- Dobierzcie się w grupy 3 - 4 osobowe i wybierzcie lidera grupy.
- Załóżcie witrynę dla swojego WebQuestu (szczegóły znajdziesz tutaj), tam będziecie publikować efekty waszej pracy.
- Opublikujcie na swojej stronie kartę projektu (szczegóły znajdziesz tutaj), tam opowiecie, jak pokonywaliście wszystkie trudności (m.in. związane z pracą w grupie).
- Wykonane ZADANIA 1, 2 i 3 opublikujcie na witrynie WebQuestu. Wykonanie tej części WebQuestu jest jednocześnie prezentacją kończącą ten etap WebQuestu.
- Pamiętajcie o terminach ustalonych w kontrakcie. Sprawdźcie kryteria oceniania w zakładce EWALUACJA.
- Nie zapomnijcie rozwiązać problemu poprawnego wyświetlania wzorów matematycznych na stronie WWW. Nie postawiono tego wprawdzie jako zadania, ale problem pojawi się sam - przy publikowaniu wzorów matematycznych na wszystkich witrynach WWW.
Możecie w tym celu posłużyć się Dokumentami Google (aplikacje Wstaw/Równania). Pamiętajcie, że dokument Google z wzorami trzeba uczynić publicznym i dopiero wtedy umieścić na stronie WWW (np. w poście Bloggera).Przykład publikacji wzorów i wykresów w Google Sites i Bloggerze. - Prezentacja praktycznej części WebQuestu odbędzie się na boisku szkolnym. Waszym zadaniem będzie:
- narysować na boisku w ciągu 5 min., w kwadracie 6 m x 6 m parabolę i zaznaczyć jej ognisko. Rysunek musi zostać wykonany przy pomocy metody, która została opisana w pierwszej części projektu.
- podgrzać w kuchence słonecznej wykonanej w ZADANIU 4, żelka (żelki będą z jednej paczki) do jak najwyższej temperatury. Czas podgrzewania będzie jednakowy dla wszystkich. Zostanie ustalony w zależności od pogody. Temperatura zostanie zmierzona i porównana z wynikami innych grup.
WebQuest na temat funkcji kwadratowej dla szkoły ponadgimnazjalnej (autor: Zdzisława Hojnacka, licencja CC3)
4.PROCES
Subskrybuj:
Posty (Atom)