- Zbadaj własności paraboli. W tym celu:
- obejrzyj zalecane strony o własnościach paraboli (patrz zakładka ŹRÓDŁA). Podczas oglądania animacji nie zapomnij uaktywnić wszystkich jej możliwości;
- wyszukaj w internecie inne strony, które dotyczą tego samego zagadnienia;
- utwórz w swojej witrynie (patrz w zakładka PROCES) listę czterech linków do takich stron, które uważasz za najprzydatniejsze;
- przy każdym linku opisz krótko, jaka własność (własności) paraboli została zaprezentowana;
- spróbuj podsumować w punktach wszystko, czego się dowiedziała(e)ś o paraboli, co wywnioskowała(e)ś z zebranych materiałów i zapisz to w punktach (także w swojej witrynie, w oddzielnym poście).
- Na podstawie swoich zgromadzonych danych i/lub informacji wykorzystanych w tym filmiku , wymyśl sposób na narysowanie precyzyjnej paraboli na boisku szkolnym. Nagraj filmik prezentujący wasz pomysł. Opublikuj go na swojej witrynie.
WebQuest na temat funkcji kwadratowej dla szkoły ponadgimnazjalnej (autor: Zdzisława Hojnacka, licencja CC3)
Budujemy parabole
Subskrybuj:
Posty (Atom)